Paskambinkite: +37061467200      El.paštasebuitex@gmail.com
                                                                                                                                                                                                                                 

Garantinis aptarnavimas

BUITEX.LT internetinėje parduotuvėje rasite daugau žinomų gamintojų originalių prekių, kurioms suteikiame oficialią garantiją ir garantinį aptarnavimą.

Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Nepamirškite išsaugoti sąskaitos-faktūros arba lizingo sutarties (iki garantinio laikotarpio pabaigos), kuri bus reikalinga garantinio aptarnavimo metu.

Papildomai Jums galite prasitęsti garantiją dar trims metams. Plačiau čia

Šios paslaugos privalumas yra tas, kad pasibaigus gamykliniam garantiniam terminui, Jūsų buitinė technika vis dar bus taisoma be papildomų mokesčių. Pratęstos garantijos planas padengia atsarginių dalių bei remonto darbų kaštus.

Jeigu turite klausimų dėl garantinio aptarnavimo tvarkos, trukmės ir kt., skambinkite telefonu +370 614 67 200 arba rašykite el. paštu – ebuitex@gmail.com  nuo 9:00 iki 18:00 valandos (Pirmadieniais – Šeštadieniais). Operatyviai suteiksime informaciją, kaip patogiai pasinaudoti garantinio aptarnavimo paslauga.

Patarimai dėl prekės pristatymo į garantinį servisą

    Pristatydami prekę visada turėkite ne tik jos garantinį taloną, bet ir pirkimo čekį arba sąskaitą.
    Prekę pristatykite jos įpakavime ir su prekės pakuotėje buvusiais priedais.
    Darbuotojui, registruojančiam gedimą, kuo tiksliau nurodykite problemą bei kada ji įvyksta.
    Visai elektroninei įrangai įsigytai BUITEX elektroninėje parduotuvėje taikoma gamintojo nustatyta garantija.
    BUITEX neatsako už materialinę ar moralinę, žalą atsiradusią dėl nekokybiško įrenginio.
    Pakeitus ar suremontavus prekę ar sistemos mazgą, lieka galioti pirminė atitinkamos prekės ar mazgo garantija.
    Garantiniam aptarnavimui nepriimamos prekės be originalios pakuotės.
    Garantija pradeda galioti nuo sąskaitos – faktūros, priėmimo – perdavimo akto, garantinio paso išrašymo dienos, skaičiuojant visą mėnesį imtinai.
    Gaminio serijinis numeris ir modelis turi atitikti nurodytus pase;
    Garantija netaikoma sunaudojamoms medžiagoms;
    Garantinio aptarnavimo atlikimo vieta:

Garantija negalioja, jeigu surasti defektai atsirado dėl vartotojo kaltės:

    Prekė naudota nesilaikant eksplotavimo sąlygų;
    Prekė mechaniškai arba kitaip pažeista;
    Įrenginys buvo netinkamai įžemintas;
    Gedimas atsirado dėl blogos maitinimo įtampos;
    Pažeisti garantiniai lipdukai;
    Nepateiktas įrenginio garantinis pasas;
    Dėl gedimų, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, skysčiai;
    Dėl gedimų, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės, gaisrai.
    Garantija netaikoma, jeigu originalus gamintojo serijos numeris ar IMEI numeris (ta apimtimi, kuria taikomas IMEI numeris) buvo bet kokiu būdu ištrintas, sugadintas ar yra neįskaitomas



UAB „Baltic Continent“

http://www.bcsc.lt/ 

UAB „Baltic Continent“
P. Lukšio g. 23, Vilnius, LT-09132
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 8 700 555 95

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

ATLANT,  BOSCH,  BRAUN,  CANDY, DAEWOO, DELONGHI, FIRST,  GRATUS, HAIER, HOOVER, KENWOOD, KITCHEN AID, LG, LIEBHERR,  MASTERCOOK, ORION, PHILIPS,  REDMOND, SIEMENS, SNAIGĖ, IR KITŲ.




AG SERVICE

http://www.agservice.lt

UAB „AG Service“
R.Kalantos g. 32, LT-52494, Kaunas, Lietuva
Tel.:  +370 37 330187
Faks.: +370 37 331363
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS 870055655

 

Atlieka šių gamintojų technikos garantinį aptarnavimą:

AEG, ARISTON, BAUMATIC, BEKO, BLOMBERG, BOMANN, BOSCH, GORENJE, INDESIT, JETAIR, LG, SIEMENS, SAMSUNG, STOLLAR, VIDO, ZANUSSI.



Artimiausią WHIRPOOL buitinės technikos garantinio aptarnavimo centrą rasite čia.




Artimiausią AEG, ELECTROLUX ir ZANUSSI buitinės technikos garantinio aptarnavimo centrą rasite čia.